Connect with us

#celeb

“Kau buat perangai, tapi orang kata mak yang tak reti jaga anak.”

Seakan dahagakan kontroversi, kali ini usahawan kosmetik terkenal, Dato’ Seri Aliff Syukri sekali lagi membuat ‘kerja gila’ dengan mempromosikan single terbarunya yang akan dikeluarkan tidak lama lagi.

Sengaja buat kontroversi lagi

Lagu yang boleh tahan ‘pedih’ untuk didengar telah membuatkan ramai yang mulai mengeji kerana usahanya yang mahu bergelar penyanyi tidak pernah serik.

Bonda Rozita berang!

Bengang dengan perilaku anaknya yang ‘aneh-aneh’ ini, bonda Rozita iaitu ibu kepada Aliff Syukri telah memuat naik satu kenyataan di dalam Instagram dengan meluahkan rasa kesal dengan sikap Aliff yang ‘tak makan saman’ ini.

View this post on Instagram

Letih sesak dada Mak dah , xpayah tunggu Covid 19 pun boleh mati kalau x tahan sgt..sudahhh lah kri tak sanggup nak tengok org kutuk kri..!! . "..tetiba naik lagu pulak @aliffsyukriterlajaklaris Sedap sgt ke ..?? Mak rela masuk utan dr twngok IG atau lagu ko kri ..Tak terhibur pun rela Mak panggil Jamal Abdillah atau hattan dr dengar suara ko . Yg menangis2 air mata darah..!! Apa hal pulak ..ni sehabis sopan Mak marah sampai Mak up dekat media sosial ..Maaf ya kri..tak sesudah perangai ko kan,, mak dah penat tengok komen org 'tak reti ajak anak'' . Kalau kecik2 boleh aku piat, aku kurung ko syukri,, kalau dah besar panjang mcm ni ko yg kurung aku balik..!! Sbb ko kuat . Bukan mak x sayang dan bukan mak tak nasihat , berbuih mulut dah , sampai keluar air mata nanah pun Mak kri buat gak.. Netizen tak kenal pun keluarga kita mcm mana..!! Sedap mereka cakap pasal kri , sbb kri yg mengundang..!! tolong lah jaga maruah keluarga,, jangan lah buat perangai yg bukan2.. satu2 ..seronok ko je kan..!! Mcm2 kri buat bukan alasan Dileksia ke Akasia ke " Mak dn kami kena bahananya " Selama ni mak nasihatkan dekat mak panggil ko cakap bersemuka elok2 " kri jawab baik sgt , cakap sayang Mak dn ikut cakp Mak" lepas tu buat lagi “ . KRI sgt baik dgn Mak suka gurau , jaga Mak korban apa saja, tp jgn buat macam ni kat orang awam , umur dh 30an drpd kecik susah dgr cakap Mak , Dah tua makin menjadi2 ko kan..!! Tak pernah aku teringin pun nak up bebel ni nasihat ko secara terbuka.. kali ni mmg mak sgt2 marah sbb mak tak sanggup nk dgar lagi org komen negatif ttg kamu syukri..!!

A post shared by ROZITA JRM OFFICIAL (@bondarozitaibrahim) on

Tak sudah2 buat perangai

Dalam muat naik tersebut, Bonda Rozita memaklumkan bahawa setiap perangai aneh yang ditunjukkan oleh Aliff kepada umum ini turut menyebabkan dia terpalit sama dan dilabel sebagai tidak pandai mengajar anak.

“..Maaf ya kri..tak sesudah perangai ko kan,, mak dah penat tengok komen org ‘tak reti ajak anak.”

Jagalah maruah keluarga Kri…

Bonda Rozita juga sempat meminta agar Aliff Syukri agar menjaga maruah keluarga mereka kerana setiap tindakan merepeknya, ahli keluarga turut terpalit malu sama.

“Tolong lah jaga maruah keluarga, jangan lah buat perangai yg bukan2.. satu2 ..seronok ko je kan..!! Mcm2 kri buat bukan alasan Dileksia ke Akasia ke . Mak dan kami kena bahananya. “

Alahaiii kesiannya bonda

Susulan daripada muat naik Bonda Rozita di Instagramnya, rata-rata warganet telah tampil meninggalkan komen yang pelbagai diruangan media sosialnya.

Mereka juga mengakui bahawa tindakan Aliff Syukri itu seakan sengaja mencari publisiti dan meminta agar ibunya menasihati usahawan tersebut agar lebih bertindak normal selepas ini.

Baik ke buruk, ibu tetap terpalit sama

Banyakkan berdoa bonda

Sumber: Bonda Rozita

 

Continue Reading
Advertisement

Trending