Connect with us

#celeb

Netizen ‘seram’ tengok Ayda Jebat lincah menari – “Ada terberanak ni kang”

Published

on

Meskipun menghitung hari bagi menimang cahaya mata pertama, penyanyi dan pelakon Ayda Jebat aktif melakukan pergerakan dengan menghasilkan pelbagai video tarian di laman Instagram.

Terbaru, Ayda atau nama sebenarnya Nur Suhada Jebat berkongsi video tarian untuk mempromosikan sebuah jenama produk makanan segera bersama suaminya pengacara Nabil Mahir.

Rancak berjoget dengan berlatar belakangkan lagu Sorry Sorry nyanyian kumpulan dari Korea Selatan iaitu Super Junior, penyanyi berusia 29 tahun itu dilihat tidak mengah seperti kebanyakan ibu hamil lain.

Namun begitu, terdapat segelintir pengikutnya meluahkan rasa bimbang melihat pelakon drama Cindai berkenaan lincah menari walaupun sedang hamil lapan bulan.

Seram tengok menari macam tu!

Risau, dah sarat sangat tu

Aku hamil 7 bulan ni, angkat kaki pun tak larat

Bagaimanapun, penyanyi lagu Parah Parah itu berkata dia mengambil kira saranan doktor supaya bersenam sekiranya mampu berbuat demikian berbanding hanya duduk sahaja tanpa melakukan sebarang aktiviti.

“Ada masa senam, ada masa rehat”

“Ikut pesan doktor, melepat sangat pun tak boleh jugak”

Sebelum ini, Ayda dikecam netizen apabila mengambil keputusan memilih kaedah pembedahan caesarean berbanding bersalin secara normal bagi melahirkan anak sulungnya dalam beberapa minggu lagi.

Sumber: Instagram Ayda Jebat

Continue Reading
Advertisement