Connect with us

#viral

Ramai sebak lihat reaksi Jahidah, kelip mata seolah2 faham apa disampaikan

Hanya mampu terbaring koma sejak 10 bulan lalu, kisah mangsa keganasan rumah tangga Jahidah Nordin sentiasa diikuti netizen yang tidak jemu bagi mengetahui setiap perkembangan mengenai wanita tersebut.

Terbaru, seorang pengguna TikTok @tokmazara memuat naik video ketika dia menziarah dan menghulurkan sumbangan buat Jahidah di kediaman kakak mangsa di Sendayan, Seremban.

Video tersebut memaparkan @tokmazara yang juga aktif melakukan kerja amal menyampaikan pesanan kepada mangsa yang berusia 43 tahun itu supaya terus kuat selain diiringi doa orang ramai.

@tokmazara

tokmazara. Mangsa dera suami. Doa kan Allah permudahkan segala urusan buat puan jahidah. @ziahzara15. Terima kasih sahabat penginfaq

♬ Suratan Atau Kebetulan – Kenny, Remy And Martin

Bagi @tokmazara, dia meminta Jahidah untuk mengelipkan mata sekiranya faham apa yang cuba disampaikan sebelum terkedu dengan reaksi wanita terbabit.

“Jahidah beri respon dengan kenyit mata apa Tok Ma cakap. Allahuakbar, semoga Allah permudahkan segala urusan buatmu. Dah lama terlantar macam ni,” tulisnya dalam video itu.

Jika dilihat, Jahidah beberapa kali bertindak mengelipkan matanya seolah-olah memberi ‘jawapan’ kepada setiap pertanyaan diajukan sehingga mengundang sebak netizen.

@tokmazara

tokmazara. Titip kan doa anda. Agar puan jahidah terus kuat untuk kembali sihat mcm biasa. Semoga Baby Nufail dapat merasa pelukan [email protected] be 💪💪

♬ Ya Allah – Wali

Video berkenaan menerima 1.1 juta tontonan selain lebih 10,000 komen netizen dimana ramai tersentuh hati apabila melihat reaksi mangsa yang tidak mampu mengeluarkan kata-kata.

Menangis tengok dia kelip mata

Jatuh air mata jantan aku

Moga dikurniakan keajaiban

Dia faham tapi tak berdaya…

Sama2 kita berdoa

Pada Mei tahun lalu, kisah Jahidah tular di media sosial apabila disyaki dipukul suaminya sehingga parah pada kepala dan tengkoraknya terpaksa dibuang selain rahang, tulang belakang serta rusuk mengalami retakan.

Sumber: TikTok @tokmazara

Continue Reading
Advertisement