Connect with us

#celeb

“Setakat netizen kecam Nabil, dia ni adik akulah…” – Azwan Ali

Published

on

Kontroversi melibatkan pengacara televisyen, Nabil Ahmad dan juga Azwan Ali tempoh hari sememangnya menjadi perdebatan warganet.

Nabil dikatakan memerli Azwan Ali atau lebih dikenali sebagai Diva AA dalam satu program realiti nyanyian secara langsung di televisyen.

Walau bagaimanapun, perkara tersebut disifatkan oleh mereka sebagai salah satu punca menaikkan rating siaran. Diva AA juga enggan memanjangkan isu berkenaan dan telah memaafkan Nabil.

Bertemu di Meletop

Ketika siaran langsung program Meletop malam tadi, mereka telah dipertemukan dan masing-masing dilihat akrab serta menjawab segala spekulasi berkenaan isu tersebut.

Semua ni mulut2 hangsuang je

Diva AA memaklumkan itu semua bukanlah sesuatu perkara yang besar untuk dirinya memandangkan dia sudah 33 tahun berkecimpung dalam industri seni ini.

“Ni semua mulut-mulut hangsuang je ni. Sebenarnya tak ada apa-apa pun dengan Nabil. High five!

“Sebenarnya kita hidup ni tak lama, setakat Nabil nak cakap tu… kenapalah you all nak besar-besarkan isu. Bertalu-talu Diva AA dapat pasal Nabil,” katanya.

Dah macam adik-beradik

Nabil turut memaklumkan bahawa mereka semua tidak mempunyai sebarang masalah malah sudah seperti adik-beradik di dalam industri ini.

“Diorang seakan-akan nak bakar kita, Ya Allah! kita ni adik-beradik dalam industri,” luah Nabil.

Welcome back Diva AA

Dalam temu bual itu, mereka juga berharap agar netizen berhenti untuk melaga-lagakan kerana mereka tidak pernah bermusuhan selama ini dan hanya bergurau antara satu sama lain.

Nabil juga turut mengucapkan selamat kembali mendominasi pentas pengacaraan buat Diva AA selepas lama menyepi dari kaca televisyen.

Program hiburan Meletop bersiaran secara langsung pada pukul 9 malam di Astro Ria dan dikendalikan oleh Nabil Ahmad serta Cik Manggis selaku pengacara jemputan.

Sumber: Meletop

Continue Reading
Advertisement