Connect with us

#viral

Suka tapi belum kahwin, lelaki ‘rebutan’ isteri & Yaya kuih bulan perjelas keadaan

Sejak semalam, kisah seorang usahawan kuih bulan popular dikenali sebagai Haziqah Nurul Huda Harun, 22 yang didakwa menggangu rumah tangga sahabat sendiri telah menjadi topik hangat para pengguna laman sosial.

Mana tidaknya, Haziqah atau lebih mesra dipanggil Yaya sebelum ini adalah Tokoh Maal Hijrah (kategori OKU) Terengganu pada tahun 2018 kerana kejayaannya bangkit menjadi usahawan berjaya walaupun bergelar OKU.

Lelaki ‘rebutan’ tampil beri penjelasan

Pendedahan mengenai kisahnya bermain cinta dengan suami sahabat baik sendiri telah dibongkarkan oleh sahabatnya di Facebook Hanna Baa apabila suaminya dan Yaya didakwa sudah bernikah di Thailand.

Petang semalam juga, Yaya telah memperjelaskan bahawa perkara tersebut adalah fitnah dan dia belum pun berkahwin seperti yang dituduh.

Tampil memperjelaskan keadaan, lelaki yang menjadi ‘rebutan’ dua orang wanita ini telah tampil memberikan kenyataan menjawab segala kekeliruan yang terjadi dalam rumah tangganya serta Yaya di Facebook peribadinya.

Ada perasaan, tapi tak dapat izin poligami

Menerusi postingnya juga, lelaki itu mengakui mempunyai perasaan terhadap Yaya berikutan sudah berkenalan hampir beberapa tahun.

Oleh sebab semakin selesa dan saling membantu dalam perniagaan masing-masng, Azhar telah meminta izin isterinya untuk menikahi Yaya namun tidak diberikan keizinan. Dia dan Yaya juga tidak melakukan sebarang perkahwinan seperti yang dinyatakan oleh isterinya sehingga mengundang kecaman kepada Yaya serta dirinya.

Tak dapat izin nak poligami

 

Korang jangan sibuk katanya…

Oleh sebab itu, Azhar meminta agar orang diluar sana berhenti mengecam mereka dan tidak memperbesarkan perkara tersebut. Dia juga berharap agar orang lain tidak mencampuri hal rumah tangganya kerana ia boleh menyebabkan lebih ramai yang terluka.

Minta maaf lagi payah nak minta izn huhuhu

Sehubungan dengan itu, menerusi penjelasan lelaki tersebut di Facebook, rata-rata warganet telah meninggalkan komen yang pelbagai keatas muat naik itu.

Pelbagai kecaman masih diterima namun ada juga yang menzahirkan sokongan kepada lelaki itu dalam kemelut yang melanda hubungan rumah tangga mereka.

Sebab rasa mampu terus nak khianat isteri…

Gambar laga pipi tu macam mana pulak bang?

Aku setuju je…

Sumber : Baa Azhar

 

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Trending