Connect with us

#viral

Tengah lepak, gadis cuak diganggu lelaki ‘psiko’ – “Kalau lari, diaorang kejar”


Sewaktu zaman persekolahan dahulu, pasti menjadi ‘mimpi ngeri’ bagi pelajar perempuan sekiranya berhadapan sekumpulan pelajar lelaki yang melepak di kawasan tangga sekolah.

Namun bukan sahaja di sekolah, situasi cemas tersebut turut terjadi di tempat awam yang dilakukan oleh individu ‘psiko’ sehingga mengundang rasa kurang senang seorang remaja perempuan ini.

Seorang pengguna laman Twitter, @TIIIIIIIIMOTHY berkongsi semula satu video milik @nrkhaizatulll yang memaparkan gadis itu sedang melepak bersama seorang rakan di sebuah taman rekreasi sebelum didatangi dua lelaki tidak dikenali.

Lepak taman pun kena kacau. Benda ni tak lawak!

“Baju merah tu dah datang dengan anak dia kot kacau-kacau kitaorang sebelum pergi, pastu dia datang balik dengan kawan dia. Takut, sumpah,” tulis @nrkhaizatulll pada kapsyen video itu.

@nrkhaizatulll berkata, salah seorang lelaki terbabit menganggu mereka dengan meminta nombor telefon dan alamat rumah selain tidak mahu beredar dari lokasi berkenaan.

“Selamba duduk sebelah kawan i macam tu. menggeletar member. Akhirnya kawan i kasi nombor telefon teman lelaki dia. Barulah diaorang gerak dari situ,” katanya.

Malah ketika mahu pulang ke rumah, dia dan rakannya terus diekori individu tersebut dan terpaksa bersembunyi sebelum ‘memecut’ motosikal ditunggang mereka keluar ke jalan utama.

Advertisement

Kalau lari, mereka kejar

Takut! Masa tu Tuhan sahaja yang tahu

Ciapan itu diulang kicau sebanyak 17,300 kali dan 15,800 tanda suka serta ratusan komen warganet yang memberikan pelbagai reaksi terhadap kejadian berkenaan.

Takde kaitan dengan tudung!

Lelaki2 macam ni tak patut wujud

Lelaki lain tolong ‘alert’ dengan keadaan

Biadab! Ganggu ketenteraman orang

Ada lagi ya golongan macam ni, memang menakutkan. Banyak betul masa mengganggu orang. Hati-hati terutama anak gadis kat luar sana tu!

Sumber: TikTok @nrkhaizatulll , Twitter @TIIIIIIIIMOTHY

Advertisement

Continue Reading
Advertisement