Connect with us

#celeb

Ziarah kubur Abam, anak Achey toleh belakang & lambai tangan seolah2 nampak arwah

Hampir sebulan arwah Abam Bocey meninggalkan kita, tetapi sehingga kini Achey masih setia melawat pusara sahabat baik dan rakan seperjuangannya.

Terbaru, Achey bersama anak perempuannya bernama Nur Tiara Zinnirah, sekali lagi menziarahi pusara arwah Abam di Tanah Perkuburuan Islam Jalan Sungai Pusu, Gombak.

Tiara lambai siapa tu?

Namun, dalam video yang dikongsikan pelawak tersebut telah meraih tumpuan ramai, kerana dapat dilihat ketika mahu beredar daripada pusara arwah, diperhatikan Tiara sempat menoleh ke belakang dan melambai ke arah kubur.

View this post on Instagram

Ni ke yang korang cite semalam?..😁😁.. .. .. Sebelum hamzah hadir dalam hidup arwah… tiara adalah satu2nya baby yang tak takut dgn dia… dia bnyak kali cakap semua baby sebelum ni kalau dia pegang, dia tgk je dah nangis takut… weih bukan ko je bam baby lain kalau nampak aku pun nangis dah hahahaha… tu je istimewa tiara dengan arwah… sbb tu dia lambai ko bam.. jom doakan arwah… oh ya khamis ni jgn lupa ada tahlil terbesar arwah di masjid wilayah .. kalau korang ada masa terluang Jemput dtg yea… #yangterindah #kitabaikramaisayang #sikasih #bilapergi #sakit #bocey

A post shared by achey Bocey 013-6408967 (mngr) (@acheykintangkintung) on

Menerusi kapsyen, Achey memberitahu sebelum lahirnya Hamzah, Tiara satu-satunya bayi yang sangat selesa bersama arwah kerana kebanyakkan budak-budak lain agak takut melihat arwah Abam.

Dia lambai kau Bam…

Justeru, melihat tindakan Tiara ketika pulang menziarahi pusara Abam, Achey seperti menganggap anaknya seolah-olah melambai arwah Abam.

Mungkin dia nampak apa yg kita x nampak

Mendapat hampir satu juta tontonan, rata-rata netizen juga berasa sayu melihat apa yang dilakukan oleh anak Achey. Malah, ada yang beranggapan mungkin dia mampu melihat apa yang kita tidak dapat lihat dengan mata kasar.

Sayu pulak tengok

Ramai sayang Abam

Sumber : Achey Kintang Kintung

Continue Reading
Advertisement

Trending