Connect with us

#celeb

Aksi goyang & tepuk punggung usahawan ditegur – “Teruk, malu tengok..”


Sebuah video dimuat naik oleh pengasas produk sensasi, Kak KM di laman Instagram yang mempamerkan aksi kurang senonoh bersama beberapa usahawan wanita lain mengundang teguran netizen.

Menerusi video tersebut, kelihatan Kak KM atau Liana Rosli, usahawan kosmetik Datuk Seri Vida, pelakon Ifa Raziah dan penyanyi Cheta Pot Pet menunjukkan bahagian punggung masing-masing di khalayak ramai.

Difahamkan, mereka sedang menjayakan sebuah pengambaran sambil mempromosikan satu program usahawan yang akan berlangsung tidak lama lagi.

Tidak cukup dengan aksi berkenaan, anak kepada dramatis Normah Damanhuri itu turut bertindak menepuk punggung semua wanita tersebut seolah-olah ‘menguji kehebatan aset’ mereka.

“Punggung siapa yang paling mencengkam sekali, kita tengok! Jadi siapa nak dapatkan punggung paling ‘aum’ sekali, korang kena datang,” katanya.

Meninjau ke ruangan komen, rata-rata netizen kurang senang melihat aksi dipamerkan yang disifatkan seperti hilang sifat malu atau maruah diri sehingga sanggup dipertontonkan sebegitu.

@chetapotpet

Bila hang kena shooting dengan Ratu Jamu kak km jenuhhh wei penat gelakk terpelanting kena toi bontot kak km pergh! #fyp #fypシ #chetapotpet #kakkm

♬ Makan Hati (Dangdut) – Fahry Rav & Dian Mendes

Macam takde maruah? Tegur pun sama je

Makin lama makin melampau!

Segan pula tengok

Moga diberi petunjuk…

Sebab tu ramai wanita jadi penghuni neraka

Malu tengok, nama je Islam

Sumber: Instagram Liana Rosli , TikTok Cheta Pot Pet

Continue Reading
Advertisement