Connect with us

#celeb

Hamil sepasang anak kembar, Ainan Tasneem harap dapat bersalin normal

Penyanyi Ainan Tasneem, atau nama sebenarnya Ainan Tasneem Redzuan memaklumkan dia kini sedang menghitung hari untuk melahirkan bayi kembarnya yang dijangka bersalin selewat-lewatnya pada minggu hadapan.

Menerusi posting di akaun Instagram miliknya, penyanyi berusia 28 tahun itu mengakui sudah tidak sabar untuk kehadiran sepasang anak kembar tersebut.

Inshaallah minggu ni atau minggu depan

“Tak sabar! Dua dua kepala dah kat bawah, hopefully sangat dapat bersalin secara naturally tanpa induce & dapat bersalin normal kalau tiada sebarang komplikasi. Mohon doa dari semua ya,” tulisnya.

Pada masa yang sama, penyanyi lagu Aku Suka Dia itu turut berkongsi mengenai cabaran yang terpaksa dihadapi sewaktu proses kehamilan anak kembarnya.

“Sakit pinggang, sakit belakang, waktu tidur pun badan lenguh walaupun tidak melakukan sebarang aktiviti. Kalau nak tukar posisi sewaktu tidur, lagilah subhanallah… Rasa nak menangis. Berdiri pun tak boleh lama-lama,” katanya.

Harap berat baby atas 2kg

Sebelum ini, Ainan pernah menyatakan kebimbangan bagi melahirkan bayi kembar pramatang berikutan masalah saiz bayinya.

“Ainan tak sabar jumpa twins, tapi dalam masa yang sama mengharap untuk diorang stay lama lagi dalam kandungan supaya cukup bulan dan kedua-dua bayi mencecah berat melebihi 2KG. Pls semua orang aminkan,” ujarnya.

Terdahulu, Ainan berkahwin dengan suaminya Mohamad Ariffudin pada 7 Januari 2017 dan dikurniakan seorang cahaya mata Ainan Salsabiela yang kini berusia dua tahun.

Sumber: Instagram Ainan Tasneem

Continue Reading
Advertisement

Trending