Connect with us

#celeb

Hensem pandai layan budak2, ramai gadis ‘cair’ nak jadi bakal ‘isteri’ Remy Ishak

Sebut sahaja ‘Hero Pujaan Malaya’, sudah tentu teringat nama pelakon lelaki terkenal Remy Ishak dalam fikiran, kan?

Bukan sahaja memiliki wajah tampan yang menjadi igauan para gadis, tapi siapa sangka pemilik nama Mohammad Zalimei Ishak itu dikatakan pandai melayan kanak-kanak juga tau!

Kongsi video melayan kerenah anak buah

Baru-baru ini jejaka berusia 39 tahun itu berkongsi sebuah video mempamerkan dirinya sedang bermain dengan anak-anak saudaranya di laman sosial Instagram milikya.

“Hari pertama Ramadan,” tulisnya ringkas di ruangan kapsyen.

Biarpun video itu hanya sekadar berkongsi kemeriahan hari pertama puasa bersama keluarga, namun apa yang menjadi perhatian peminat adalah kemesraan bintang drama Sangkar itu bersama anak-anak buahnya.

Teruja dengan gelagat Remy, rata-rata peminat menyuruhnya untuk mencari calon isteri dan kahwin secepat mungkin supaya dikurniakan anak sendiri.

Kahwin lah cepat!

Dah boleh ada anak sendiri ni

Bukan setakat itu sahaja, ramai juga gadis yang ‘melting’ bahkan ada yang dengan rela hati menawarkan diri untuk menjadi bakal isteri Remy tau.

Kan senang kalau dapat suami macam Remy

Macam nampak masa depan

Bakal anak2 buah saya ke ni?

Waduh!! Ramainya cair dengan Remy. Ya lah, siapa tak nak jejaka hensem, berkulit sawo matang. Pandai ambil hati budak-budak pula tu. Betul tak?

Sumber: Instagram Remy Ishak

Continue Reading
Advertisement

Trending